facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 10 maja 2018

kombinezon w paski











PL: Ostatnio zapałałam wyjątkową sympatią do kombinezonów, są praktyczne - nadają się nawet na przejażdżki rowerowe, a jednocześnie mają wszystkie wizualne zalety sukienek. 

Kombinezon, kolczyki, buty: no name

ENG: Recently rompers are essentials in my spring - summer wardrobe, because they are practical - perfect even for bike rides and at the same time they have all the visual advantages of dresses. 

Romper, earrings, shoes: no name

56 komentarzy:

  1. Cześć,
    Ale fajny! Myślałam, że to sukienka i podziwiałam Cię za odwagę. A tu proszę, sprytny kombinezon. Idealny na lato. Ekstra rzecz!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, I really love this look. The romper is so cute, I love the floral prints and the earrings are fantastic!
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kombinezon. Gdyby nie tytuł i późniejszy opis, myślałabym, że to sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, zwiewnie, kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski kombinezon, zresztą Ty we wszystkim wspaniale wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej lubię nosić kombinezony :) Przynajmniej jak wieje wiatr, to się nic nie podnosi.
    Świetnie wygląda ten koszulowy wzór i kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczny ten kombinezon $27.99 myślałam w pierwszej chwili, że to sukieneczka :) super jest i pięknie w nim wyglądasz :) :***

    OdpowiedzUsuń
  8. This floral striped romper is amazing. Love the way you stylish it!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie, ja nie lubię kombinezonów, chciałabym mieć taką sukienkę maxi a nie kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  10. this is such a pretty romper and I love how loose it is!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki świetny klimat! mega mi się ta sesja podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kombinezony, ten ma piękny print :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a pretty look it is!!! love your dress and specially glares and sneakers too.Color of dress is so fresh.
    Visit my blog .Have nice week end.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny jest ten kombinezon, sama chętnie założyłabym go :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest kombinezon... świetnie wygląda:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W pierwszej chwili pomyślałam, że to sukienka :) A tymczasem to kombinezon :) Wyglądasz w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci do twarzy w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your outfit! That romper is way too cute! Good job in styling it with those tassel earrings

    teyjin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look,pięknie wyglądasz w tym kombinezonie😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Such a pretty look and super cute romper!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bardzo lubię kombinezony :D Zawsze wszystko mogę potem do nich dobrać.

    OdpowiedzUsuń
  22. I have to say that Zaful keeps surprising me! You look incredible honey, love the accessories and how you paired it all 😘💞💖🌟

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look! Sam się na pierwszy rzut oka nabrałem, że to sukienka, a tu jednak kombinezon :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a beautiful romper.

    Have a lovely day! :)

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny ten kombinezon, cudnie w nim wyglądasz. :)
    Obserwuję kochana! :*

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealnie dobrałaś te kolczyki :) a sukienka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygladasz obłędnie, bardzo lubię połaczenei sukienek ze sportowym obuwiem :-) I te kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  28. You look so beautiful, dear! :D


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pięknie! :) Świetna sesja i cudny materiał

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fantastycznie w tej stylizacji! Ja również jestem fanką kombinezonów 3,75$ 27,99$

    OdpowiedzUsuń
  31. This is a really cute romper!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Dlaczego wcześniej nie pomyślałam o kombinezonie jako o dobrym wdzianku na rower? :D Te kwiatowe wzory są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  33. This is so beautiful! I love your romper and your earrings are so cool. I must invest in a romper for this summer! I really like them. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I love the vintage vibe of this romper on you dear, so pretty and sexy. You're really rocking the print.

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Omg I'm literally obsessed with your outfit.
    Gorgeous outfit you got there. Thanks for the idea dear!


    Love,
    Miya || Chic Pieces Of Festival Outfit



    OdpowiedzUsuń
  36. Love this look dear

    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: NIGHT LOOK IN LOS ANGELES

    OdpowiedzUsuń
  37. No, a ja wlaśnie byłam pewna, że to jest sukienka hehehe
    Piękny kombinezon, bardzo ladne ma kolory i jak pięknie współgrają tu kolczyki-chwosty <3
    Super kochana wyglądasz :)
    Ja ostatnio przymierzałam moje kombinezony, ale załamka - chyba nigdy ich już nie ubiorę :/

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam krótkie kombinezony, twój ma sliczny wzór pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow such a classic and beautiful look. Amazing!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  40. Na początku myślałam, że to sukienka, a proszę jakie zaskoczenie :)
    Jeszcze nie mam swojego kombinezonu, ale nie wiem czy bym mogła nosić aż tak krótki. Chyba byłoby to dla mnie uciążliwe ;p
    Tak jak nie jestem przekonana do tych okularów to buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  41. You look stunning dear! Such a wonderful romper....Perfect earrings.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny kombinezon. Ja również w tym sezonie muszę koniecznie jakiś upolować:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Coolest outfit ever! I love how well your romper and accessories match. It looks like your earrings and sunglasses were made for it!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam podobnie i kocham kombinezony, są świetne i praktyczne (dopóki nie zachce się siku :D haha ) Twój jest prześliczny, te kwiaty i letnie kolory zachwycają <3 Też myślałam w pierwszej chwili, że to sukienka :)) Cudne nogi, jesteś jedyna z tak zgrabnymi i długimi nogami, które od zawsze podziwiam <3

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  45. Kombinezonik jest BOSKI!<3 Mampodobn ą sukienkę w taki wzór:) (25.49)

    OdpowiedzUsuń
  46. Your romper game is on fire! hehe..I really love your romper choices for the spring and summer. This one is so unique and like you said, fit you to perfection. I love the styling of your hair, your shoes and those tassel hoop earrings are lovely as they match your lips. :) Stay beautiful my dear friend!

    OdpowiedzUsuń